Monday, May 31, 2010

:)

Assalamualaikum.. Lama tak bagi salam.. Hal2 keduniaan buat saya lalai tentang perkara yg easy peasy seperti memberi salam
-_-'

yg membawa seribu satu rahmat kepada sesiapa yg ringan mulut mengucapkannya juga kepada yang ringan mulut untuk menjawabnya..

Entry kali ini dimulakan dengan sekuntum senyuman yg di-stretch dari telinga kanan ke telinga kiri dengan seikhlas hati.

Ngeee~
:D


Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi hidup saya kini dipenuhi dgn ketenangan dan kebahagiaan yg saya sendiri tak dapat nak describe how, what, why, when, where. I seriously have no idea. Cuma kalimah Alhamdulillah yg terlahir dari hati kecil saya ni.

Almost 7 bulan saya di MSU, now saya sedang bergoyang kaki serta tangan dan badan di rumah bersama Mama tersayang. Cuti 2 minggu sebelum masuk semester baru.

Fikiran saya lapang. Tenang. Bebas dari kekusutan yang melampau.
Saya gembira. Bahagia. Bersyukur.

Harapan saya, moga ketenangan ini kekal bersemadi di dalam diri, hati serta minda saya walau apa pun yang terjadi lepas ni. Amiinn.

:)

No comments:

Post a Comment